perjantai 1. kesäkuuta 2007

Hälöö?

Julle tulee tänään Suomeen!!! On kiva, kun tuntuu ettei olla nähty vuoteen. Ainakaan! :)

Niin. Huomenta vaan, tai mulle tää on oikeestan vasta iltayö. Tai kuluis olla. Heräsin eilen kymmeneltä aamulla ja menin nukkuun tänään seittemältä aamulla. Tehtiin äkkiä pikaseen yks kuustoistatuntinen. Ekat 8 tuntia jotain randomia systeemipussia ja seuraavat kaheksan kalsaripusseja..

No joo. Mä täs oon koittanu saaha kaupattua Scorpioo, 140 henkee on käyny kattomassa ilmotuksen, mut ei näytä menevän kaupaks taas. Kuinkaha paljo siitä täytyy hintaa tiputtaa et se menee.. Mä en tiputa yhtään.. Olispa mukava jos mut vakinaistettaisiin johki työhön, ni voisin ottaa sen autolainan.. Ja ajaa autolla jolla ei moni ajele.. Kyl sen pitää olla se DeLorean..

Joopa, mul on värit päässä, notta taidampa livahtaa poih.

4 kommenttia:

-hanna- kirjoitti...

Siis mitä ihmitti sä oot tohon aikaan oot tänne kirjottanu? Eks ollukkaan kuuteen töis??

Joo, mä sit soutelin siellä. -_- Tosin oli siinä moottorikin ja pöristeltiin sillä pisimmät pätkät, mutta siä rannois kun ne uisteli niin sillon mä soudin. Ja huopasin. Ja soudin. Ja huopasin. Se oli itseasiassa ihan kivaa! :) Voisin mennä uudestaan ja ihan mielellänikin!

Jaa mutta, *ottaa silmän käteen ja katsoo*, tuollahan lukeekin että "seuraavat kahdeksan tuntia", eli oot ollu siellä kyllä aamun saakka. Mitäs peliä se semmonen sitten on, että tää kirjotus on jätetty tänne klo 2:12?!??!??!??!?

Tiputa vaan hintaa joku kymppi niin joku vois kattoo että noniin, toiveita saada siitä pirssi! :)

Anonyymi kirjoitti...

mikäs se de loreani ny olikaan? eix se ollusemmoinen susiruma avaruusauto? semmoinen kulmikas pelotttava... Enkös ookkin mukava, kun en ollenkaan arvostele sun automakua... ;) Mutta onnex sä olet jo tottunut siihen... Pitäsi lähteä kauppaan, ainoa vaan, että ei oikein ole mitään, millä maksaa... Ihan niinkun Emmi sanookin, Prisma vie meidän kaikki rahat... Ainoo vaan, että kun se siihen yleensä jatkaa, että pitää sitten hakea isin työpaikalta rahaa, ei enää pidäkään niin paikkaansa... ;) Ei sitä niin vaan haeta...

-hanna- kirjoitti...

Hei, nyt kun sä oot aamuvuorossa, niin säkin voit lähteä sinne Saloselle Topia moikkaan joku ilta! :) Mä voisin koittaa ehkä vaikka huomenna päästä jo neljältä töistä (siis riippuu jaksanko nousta puol kasiin töihin...) niin sitte vois lähteä käymään siellä!

Ei me sitte katteltu muuten lauantai-iltana sitä kakkosta. Eikää kolmosta. Mä en kyl ollu tota ykköstä nähny koskaan, ja kakkosenki oon muistaakseni nähny vaan kerran. Kolmosen sit vähän useammin... Kylläkin...

-hanna- kirjoitti...

Vai ootsää hukannu sen! =8I

Tossa soiteltiin äitin kanssa joku aika sitten, ja sovittiin että mennäänki vasta huomenna siellä Salosella käymään kun pukkas sen vaunun pesun sit tälle iltaa. Eilen tosiaan jäi sitte menemättä kun ei ois kuulemma saatu vesiletkua tarpeeks lähelle.