perjantai 18. toukokuuta 2007

Buna Ziua

Älkää kysykö kui toi ^^ lausutaan, en tiä..

No niin. Tänään alotin päiväni heräämällä klo 07.35 ja 15 vaille kaahasin Laakkoselle, hain Mikon ja mentii Sammiin istuun. Puolilta päivin olin kotona, ja päätettiin huomenna hakea pikku-Civic Tampereelta. Toivottavasti Scorpio saa hyvän uuden omistajan <3>

Nyt mä tajuan kui pahasti olin kiintyny Scorpioon, meinas tänää tulla poru ku oikee ajattelin et siitä pitää luopua. Ja meinaa tulla nytkin! :'O Mut ei oo varaa kyl maksaa niitä bensoja, vaikkei se ny loppuje lopuks paljoa vieny. Liikaa kuitenkin mun ajamiseen nähden. Voi olla aika masennusviikko seuraava töissäki.. Toivottavasti toi Civic vie ajatuksia vähä muualle sit.

Flunssa iski taas. Kyllä tämä tästä.. Tosta tuliki mieleen et naapurin isäntä lupas vaihtaa viel Scorpioon jarrupalat viikonloppuna tai ens viikolla. Pistetää junttifoorti priimakuntoon.

Vitsi ku olis mies, ni ei tarvis ressailla ja kiintyä autoihin noin pahasti.

3 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Hmm, saanko tiedustella, että millanen pituusero on sun etusormella ja nimettömällä?

-hanna- kirjoitti...

Voi mutta sehän on söpö pikku sivic, se varmasti toimii moitteettomasti ja tekee parhaansa ansaitakseen paikkansa sun autona! Joten älä huoli, kyllä sä toivut foortismista! Ja Scorpiollehan katotaan hyvä koti, voisit vaikka kirjottaa myynti-ilmotukseen että luovutetaan vain hyvään kotiin! :D

No tuota, vaikket tiedäkään miten tuo otsake lausutaan, niin onkohan tietoa mitä se mahtollisesti tarkottaa? :)

Anonyymi kirjoitti...

No, mitenkäs civic toimii? Hanna ainakin oli kovin ihastunut... ;) Saakkos tänne bloggeriin kuvia laitettua? Voisit laittaa civicin kuvan... Kun unohdin käydä nettiautossa kattoos, ja tuskin se siellä enää on. Oli muuten pakko mun tutkailla, mimmoinen on mun etusormen ja nimettömän pituusero... ;) Pari milliä. On nimetön piempi kuin etusormi siis. Ja käyköhän muuten kukaan enää siellä spacessani, kun sinnekin olen kirjoitellut, mutta ei ole kommenttia tullut...