lauantai 5. toukokuuta 2007

Päivää.

Kai määkin sitte ku muutki perustin tämmösen uudenmoisen blogin. Jos vaikka pelais paremmin ku space(?). Toivotaan. Jos ei, niin ehken mä paljoa menetä, ei mun maailmani ihan niin helpolla kaadu :)

Tua noin.. Tää on varmaan lähinnä mun omaan käyttööni, ihan vaa jonkinmoiseks päiväkirjaks tarkotettu, kun käsin kirjottelu on jääny vähemmälle. Saa täällä käydä ja kommentoimassa kaikki jotka haluaa! Tervetuloa vain.

Ekaks voin kertoa omasta uudesta paheestani, jonka todistin kaikille tänään. Eilen satuani tilin menin parturiin, värjäsin kalliilla hiukseni, ostin farkut jne. Tänään lupailin että nyt alkaa säästäminen, mutta annas olla kun olin saanut siivottua ja iski tylsyysaalto, niin suuntasin Scorpion keulan kohti Tamperetta. Ja sinne se 150€ katos ihan yhtäkkiä! Mä oon aina pitäny itteeni pihinä tietyissä olosuhteissa. Mut minkäs teet.. Kun on nainen, niin voiko olettaa kävelevän hyllyn ohi jossa näkee maailman hienoimmat farkut tai muuta vastaavaa? =/

5 kommenttia:

-hanna- kirjoitti...

Niimpä niin, kuulostaa tutulta! :) Kivat värit sulla täällä, luulisin kyllä että niitä pystyis kyl muokkaankin, tai ainakin mun blogissa voi muokata värejä... En sit tiä... Mut mä meen ny kirkolle, tulin vaan kotiin täs välis ottaa buranaa ku alko pää hajoileen kesken harkkojen (tai siltä se tuntu) X/

nina kirjoitti...

no niin, päsin mäkin tänne vihdoista viimein... saakos tänne sivuun isättyä kuvia... mietin nimittäin tota spaceani, että nyt kun kaikki muut on ottaneet uuden sivun, niin mulle ei kukaan enää käy komentoimassa... mut toisaalta, en halua poistaakaan omaani spacessa, kun menis siinä sit päiväkirjakin samalla...Ja mistä kummasta tää blogi tietää mun nimen... ihmettelin samaa tuolla hannan blogissa... mihinkään en ole sitä kirjottanu, ja se kumminkin kertoo, että julkaiset tällä hetkellä nimellä Nina... aika kummaa...

-hanna- kirjoitti...

Heeei, no nythän noi värit vasta kivat onkin! En ookaan koskaan aatellu että joku noinkin luonnonläheinen tausta vois sopia ihan saarasti olemaan hieno! Itelleni oisin voinu moisen valkata kyllä, vaikka sitä mieltä olenkin että toi nykyinen sopii kaikkein parhaiten mun blogin taustaksi.

Nii ja kiitos jaffasta. Sillä mä melki oon tän päivän elelly. Keittelin laihaa sienisoppaa ja söin sitä iltapäivällä kulhollisen, mutta nyt pelkään että sain siihen elinikäsen kammon ku yleensä mahataudin takia voi saada joihinkin ruokiin sellasen. On ollu koko ajan tasasen huono olo, väliin enemmän semmonen että tekis mieli käydä tyhjäämässä nekin vähät mitä vatsaansa on saanut. Mut pääasiassa isoin syy sängynpohjalla lojumiseen on ollu päänsärky, tuskainen jomotus joka alko jo eilen (niinku tohon ylemmäs jo kirjottelinkin).

Nyt on vaan hirvee hikka. Alan täs lämmitteleen saunaa ja toivoon että selviäis tästä olostansa aamuksi ja pääsis töihin! Olis ne kukkuran talkoot illalla...

-hanna- kirjoitti...

No etpä tosiaan kovin usein käy täälläkään päivittelemässä päiviäsi :P Okeiokei, sulla on iltavuoro etkä jaksa etkä ehdi etkä viitsi etkä muista :) Mutta käympä silti joka päivä kurkkimassa! :D

nina kirjoitti...

Jassoo, piti sitten itelleni luoda oma nimimerkki tuolla googletilissä, kun ei tänne näemmä ihan niin vaan kommentoidakaan... Ooot visssiin laittanu jokun täpin semmoiseen kohtaan, että sivulle ei voi anonyymisti kommentoida... Missäs sitä luurataan oikein?